Kilka słów o Nas 

chust marki lunalove

Pomysłodawczyni

Pomysłodawcą założenia własnej produkcji oraz marki chust Lunalove, a także sklepu internetowego lunababy.pl jest Pani Marlena Potiomkin, doradca noszenia w chustach i nosidłach miękkich szkoły ClauWi oraz magister Fizjoterapii, ale przede wszystkim kochająca matka i wrażliwa osoba. To dzięki niej nasze produkty są doskonałej jakości oraz idealnie wpasowują się do ciała użytkownika. Każdy produkt od chust przez nosidła i kurtki, był wykonywany bo Jej okiem, aby spełniał najważniejsze wymogi dotyczące komfortu i bezpieczeństwa Mam oraz ich dzieci, a przy okazji był delikatny i miły dla oka

Jak narodził się pomysł?


Zaczynając od początku, możemy powiedzieć że była to luźna myśl. Od dłuższego czasu rozglądaliśmy się nad pomysłem na biznes i znalezieniem własnego kąta w obecnych czasach. Oczywiście próbowaliśmy w wielu kierunkach, mnie lub bardziej trafnie, co tylko motywowało nas do dalszych starań o własną tożsamość na Polskim rynku. Większość kierunków, obszarów naszych zainteresowań kończyło się na bardzo dużym wkładzie własnym lub braku doświadczenia osobistego lub po prostu bardzo zamkniętej branży. Nie twierdzimy że otwarcie własnej produkcji, marki i sklepu, nie wymagało dużych nakładów finansowych, ale były to kwoty realne do osiągnięcia, a przy okazji dające pewien zwrot. 

Tak więc luźna myśl przerodziła się w plan


Realizacja planu to już inna para "butów", było naprawdę ciężko. Część osób, która zna pomysłodawczynię na pewno wie z czym się zmagaliśmy. To nie jest tak, że Kupicie maszyny tkalnicze, przędze i całą resztę osprzętu, a reszta sama się zrobi. Wszystko trzeba przemyśleć, co na początek kupić, w co zainwestować więcej, co zlecić firmą zewnętrznym, a przy okazji zawsze trzeba pamiętać że około 30% kosztów najlepiej przeznaczyć na dobry i przemyślany marketing. Gdy już udało nam się postawić pierwsze kroki, przeszliśmy do badania podłoża rynkowego i marketingu właściwego. Jak widać najgorzej nie jest, szczególnie że pierwszy rok, czyli napędzanie identyfikacji wizualnej i kontekstowej marki wykonywaliśmy całkowicie Sami ;) Możemy jedynie dodać, że dzięki temu jesteśmy bardziej doświadczeni w pewnych kwestiach prowadzenia przedsiębiorstwa oraz kreowania wizerunku marki.

Obecnie 


Na dzień dzisiejszy przybywa nam produktów z miesiąca na miesiąc i na pewno na tym nie skończymy. Chusty długie, chusty kółkowe, nosidła to dopiero początek. W planach mamy również odzież dla mam noszących w chustach oraz dla mam karmiących, akcesoria, koszulki i wiele wiele więcej. Bądźcie cierpliwi i sprawdzajcie co mamy na sklepie.

Pozdrawiamy 

Team Lunababy.pl